czerwca 15, 2020

O Lublinie


Witajcie moi mili w ten piękny, czerwcowy dzień.

Właśnie powróciliśmy z pierwszej wyprawy tej wiosny. Spakowaliśmy się w kilka chwil i ruszyliśmy w stronę jednego z najpiękniejszych miast, jakie znam- do Lublina.

Lublin ma swój urok. Przepiękne stare miasto, kamienice, uliczki i zakamarki. Za każdym razem odnajdujemy nowy, urokliwy zakątek. Lublin ma niepowtarzalny klimat. 

Najwięcej czasu spędzamy jednak wśród drzew, piasku i wody. Czy komuś Lublin kojarzy się z takimi elementami? Nie? W takim razie serdecznie zapraszam nad Zalew Zemborzycki!

Właśnie nad tym zalewem mieszkają nasi przyjaciele, których raz w roku odwiedzamy. Spędzamy razem kilka dni. Lenimy się pijąc kawę, spacerujemy po przepięknej okolicy, jeździmy na rowerach. Dzieci zajmują się sobą, a my mamy czas dla siebie. Ponieważ zarówno oni jak i my tkwimy w izolacji, postanowiliśmy zaszaleć i spędzić kilka dni razem. 

I był to wspaniały czas. Dawno tak nie odpoczęłam, jak przez tych kilka dni. Naładowałam baterie na powrót do życia, do pracy, do obowiązków. Zregenerowałam się po ostatnich męczących tygodniach, czego niesamowicie potrzebowałam. Zostawiam Was ze stosem zdjęć... i jeśli tylko będziecie mieli okazję zobaczyć to piękne miejsce, nie wahajcie się ani chwili!

A tu wizyta na starym mieście :)



36 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia są dowodem na to, że wyprawa była udana. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie nadjeziorny klimat i takie miejsca w miastach jak pokazujesz. Warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze zakamarki są rzadko odwiedzane. I glownie w nich tkwi magia miejsc :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne "wietrzenie"...;o)
    Nie znam Lublina, byłam raz, czterdzieści lat temu na peronie, na miotle i w pidżamie tańczyłam (w sporej grupie), jeśli dobrze pamiętam to przy przebojach Trojanowskiej...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musiała byc niezapomniana wyprawa... równiez dla Lublina :D

      Usuń
  4. Ładne widoki, nigdy tam nie byłam.
    Cieszę się, że sobie odpoczęłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  5. W Lublinie byłam raz, niestety, wyjątkowo piękne miasto! muszę wrócić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie byłam i nie byłam w Nałęczowie... myślałam o wakacjach ale chyba nic z tego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My wracamy regularnie i za kazdym razem odkrywamy coś nowego :)

      Usuń
  7. Lublin uwielbiam, ale nie mam okazji, aby bywać tam często :) Odległość spora. Pozdrawiam, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nas też dzieli ponad 450 km, ale raz w roku to koniecznosc! :)

      Usuń
  8. Mam ogromny sentyment do Lublina jako fanka Budki Suflera :D Byłam tam raz i przyznaję, że ma swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma klimat, czar i mnostwo fajnych imprez dla mieszkancow. Festiwal smakow, serow, carnaval sztukmistrzow... to tez tworzy atmosfere :)

      Usuń
  9. Wokół zalewu Zemborzyckiego jest ścieżka rowerowa, a także fajne szlaki leśne na rowerowe eskapady. Przy jednej z nich można obserwować żółwie. Ty wiesz, ale może inni nie,że w bliskiej okolicy jest nie tylko Nałęczów, ale także Kazimierz, Puławy z pałacem i parkiem Czartoryskich oraz Kozłówka. O Zamościu oraz Roztoczu nawet nie wspomnę:) Podzielam Twoja opinię,że to piękne okolice:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie tymi sciezkami podrózowalismy :) z bazy w Lublinie odwiedzilismy Kazimierz, Sandomierz, Zamosc, Naleczow, Janow, Radom... nastepnym razem kierunek Puławy! :)

      Usuń
  10. Lublin jest piękny, byłem dwa razy

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze, nie wiedziałam, że w niepozornym Lublinie jest tak piękny zalew :) Chyba muszę tam kiedyś wpaść :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem w Lublinie od 4 lat, ze względu na studia. Kojarzy mi się z zakorkowanym miastem, runkiem pracy nieprzyjaznym dla młodych ludzi i komunikacją miejską, która ciągle nawala. :D Przy życiu tam trzyma mnie chęć skończenia studiów, Stara Paczkarnia na Krakowskim, i Ogród Botaniczny na ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie chcialabym sie poruszac po Lublinie samochodem... trzypasmowe ronda ze swiatlami i jeszcze miedzy tym trolejbusy! :D mieszkanie w Lublinie zmienia perspektywe, ale w porownaniu do mojego miasta studenckiego jest o niebo lepiej... i z pewnoscia czysciej :)

      Usuń
  13. W Lublinie jeszcze nie byłam, ale dzięki Twojej relacji z chęcią poznam to miasto :)

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. W Lublinie nie miałam okazji być, ale miasto na pewno ma swój urok :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Lublina pochodził mój narzeczony, niestety byłam tam tylko raz zimową porą i zamiast zwiedzania zafundowano mi kulig. zamieszkać w tym pięknym mieście mi się nie udało. Co prawda 1styczniaa przedstawia tę mniej ciekawą stronę miasta, ale jest to charakterystyka wielu miast. Ja pamiętam, że bardzo życzliwi ludzie tam mieszkali i chyba nadal tacy są. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą tez jest pieknie :) wycieczke polecam o kazdej porze roku, a juz szczegolnie wiosna i jesienia nad Zalew! :)

      Usuń
  16. Te piękne zdjęcia z ujęć aparatu dowodzą, że lubelska sceneria jest naprawdę piękna. Dzięki za udostępnienie. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ah te zdjęcia, też wywołują dużo emocji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet nie widziałam, że Lublin ma taki ładny zalew ;) Bylam kilka razy w tym mieście, ale głównie spacerowałam po starym mieście.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne kadry. Nigdy tam nie byłam, ale kto wie, może kiedyś się uda zwiedzić :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj początkiem lata
    Cieszę się, że wybrałaś się ze mną na leniwy spacer. Ja także lubię z Tobą wędrować. Lublina nie znam. Nic jeszcze straconego, aby kiedyś poznać to ciekawe miasto
    Pozdrawiam ciepło już krótszym dniem

    OdpowiedzUsuń

Copyright © zapisano przy kawie... , Blogger